Vraag & antwoord
Rekeningoverzicht
Rekeninghouders van PrimeLine ontvangen hun rekeningoverzicht:
- per maand,
- per kwartaal of
- per jaar.
De frequentie waarmee u uw rekeningoverzicht daadwerkelijk ontvangt is afhankelijk van:
- uw financieel product en/of,
- er transacties op uw rekening hebben plaatsgevonden en/of,
- de standaard frequentie op uw verzoek mogelijk is gewijzigd.
De frequentie of verzendwijze van uw rekeningoverzichten kunt u zelf heel makkelijk laten aanpassen door de afdeling klantenservice telefoonnummer 073 - 645 9917. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Rekeningoverzicht online
- per maand / per kwartaal / per jaar gratis.
Rekeningoverzicht per post
- per jaar gratis.
- per maand / per kwartaal per rekeningoverzicht € 0,55.
- kopie rekeningoverzicht per rekeningoverzicht € 0,55.
- tussentijds rekeningoverzicht per rekeningoverzicht € 0,55.
De verzendwijze van uw rekeningoverzichten kunt u zelf heel makkelijk aanpassen via Mijn PrimeLine. Of u belt met de afdeling klantenservice via telefoonnummer 073 - 645 9917. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 17.30 uur.
Een tussentijds of kopierekeningoverzicht vraagt u aan via de afdeling klantenservice. Geef door van welke periode u het rekeningoverzicht wilt ontvangen. Na het verwerken van uw verzoek, ontvangt u zo spoedig mogelijk uw tussentijds of kopierekeningoverzicht. U ontvangt deze op dezelfde wijze als uw andere rekeningoverzichten. Dus per post of per e-mail.
Een tussentijds of kopierekeningoverzicht kost € 0,55. Deze bijdrage wordt direct doorberekend. U vindt dit terug op uw volgende rekeningoverzicht.
De jaaropgave wordt voor 1 maart per post naar u verstuurd.
In het jaaroverzicht staat:
- de rente over het afgelopen jaar;
- het uitstaand saldo per 1 januari van het voorgaande jaar en
- het uitstaand saldo per 31 december van het voorgaande jaar.
Het jaaroverzicht is gratis.