Via Mijn PrimeLine geld opnemen
Wilt u gebruik maken van uw financiële ruimte? U kunt binnen uw kredietlimiet van uw Doorlopend krediet geld naar uw eigen bankrekening laten overmaken. Opgenomen bedragen moet u ook weer terugbetalen. Uw looptijd wordt hierdoor langer en de kosten van de lening hoger.
Verantwoord lenen
Als geregistreerde financiële instelling werken wij volgens de wetten, normen en richtlijnen die op onze organisatie van toepassing zijn. Om deze reden zijn wij verplicht om een actualisatiebeleid van uw persoonlijke en/of financiële gegevens uit te voeren tijdens het aanvragen van een geldopname. Het is in uw eigen belang dat u niet meer leent dan verantwoord is in uw situatie.
Via Mijn PrimeLine kunt u geld opnemen. Regel het zelf in enkele stappen:
- Log in op Mijn PrimeLine
- Ga naar "Geld opnemen" en volg de stappen.
- U hebt het geld binnen 3 werkdagen op uw lopende rekening.
- U betaalt terug zoals wij hebben afgesproken: een vast percentage van uw kredietlimiet.
U kunt ook telefonisch contact met ons opnemen via 073 - 645 9900.
Als u niet genoeg bestedingsruimte hebt, dan maakt PrimeLine het bedrag over dat wél binnen uw mogelijkheden ligt. Betaling zoals vastgelegd in de Algemene voorwaarden van Qander Consumer Finance BV. Toetsing en registratie bij BKR in Tiel. Over het opgenomen bedrag betaalt u een variabele rente. U betaalt het bedrag terug volgens de voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Daarnaast gelden alle overige voorwaarden van de originele kredietovereenkomst(en). Uitbetaling onder voorbehoud van goedkeuring door PrimeLine.
Boetevrij aflossen
Los extra af als u het geld kunt missen. U kunt bij PrimeLine altijd boetevrij extra aflossen. Het maakt niet uit of u een Persoonlijke lening of een Doorlopend krediet hebt. Door extra af te lossen wordt uw schuld lager. Daardoor bent u eerder klaar met aflossen en bespaart u op uw rentekosten. Een extra bedrag aflossen kan eenvoudig via Mijn PrimeLine.